Fredag och förvirrad † 2011-04-29 @ 16:14:58

Gud jag har så svååårt att komma fram till ett namn för min shop! Vill helst ha fattat ett beslut denna helg, så jag kan komma igång for real nästa vecka! :) Så min hjärna är kaos och det hjälper ju inte att jag sov som en kratta inatt igen...Skönt det är fredag och sol iallafall. Ikväll blir det middag hos syrran och imorgon fyller jag år. Och på måndag ska jag till läkarn och få sömnpiller, så det blir lite ordning igen!

† † †
I'm having so much difficulties coming up with a name for my shop! I want to make a decision this weekend so I can have everything done by next week! So my brain is chaos and it doesn't help I slept really bad this night. Nice it's friday though and sunny outside. Tonight it's dinner at my sisters and tomorrow is my birthday. And on monday I will visit the doctor and get som sleeping pills, so there will be some order again!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis!

2011-05-01 @ 00:28:00 †

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...