Neal Murren † 2011-04-03 @ 09:55:45


† breedlondon.com/artists/neal-murren

Godmorgon! Mmm så skönt jag har sovit inatt i mitt ommöblerade sovrum! Kom på att jag måste visa lite mer illustrationer från Neal Murren, de är så snygga! Den första skulle jag vilja ha som en stor tavla hemma. 

Idag ska jag göra ett nytt T-shirtmotiv som jag har i tankarna, dessutom ska jag välja ut de 3 motiv jag ska trycka upp för i veckan ska jag skicka på beställning. Jag har ju även rensat min gardrob och hittade ett par snygga OANVÄNDA schorts (de är för små) från Topshop som jag faktiskt tänkta tävla ut här i bloggen. Det kommer upp senare idag!

♥ In English
Good Morning! I have slept like a princess in my new refurnished bedroom! At firts I have to show you some more illustrations from Neal Murren, they are so nice! The first one I'd like to have as a big painting at home. 

Today I will make a new T-shirtprint I have in mind and I will also make my mind up what three print that will be my first to order (later this week). I have also a pair of schorts from Topsop, that I havn't used (because they're too small) that I will compete out here in the blog. Look for the competition later today!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...