Jobbar med webshoppen! † 2011-04-24 @ 13:05:10

thegirlwhotamedthetiger

Solen skiner där ute men jag sitter inne vid datorn och jobbar. Nu har jag fixat massa med den kommande webshoppen! För snart kommer mina plagg vara färdigtryckta och jag kan börja sälja :) Shoppen kommer förhoppningsvis upp om två veckor. Nu ska jag duscha och sedan bege mig in till staden för en fika, i solen!
De fina bilderna är tagna av The Girl Who Tamed the Tiger. 

† † †
The sun is shining but I'm inside working. I have fixed a lot with my upcoming webshop, because soon my tanktops are printed and I can start to sell them :) Hopefully within two weeks. Now I will take a shower and go in to town for a coffee, in the sun!
The nice pictures is taken by The Girl Who Tamed the Tiger.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...