Lady Symphonia <3 † 2011-04-28 @ 21:11:54

ladysymphonia.com

Den här Brasilianska damen (Nathalia Suellen) är en väldigt duktug digital artist, och även väldigt tjusig själv på bild. Well, nu ska jag beställa etiketter för MaryOx tröjorna som ska börja säljas nästa vecka I hope (!) och skriva ihop lite texter. Jag och killen var ute och sprang idag förresten, höll på o spy på slutet så trött jag var ha ha! Karln lurade ut mig på värsta terränglöpningen, men det var rätt kul. 

† † †
This Brazilian lady (Nathalia Suellen) is a very talented digital artist, and she is also very photogenic herself. Well, now I will order my hangtags for the MaryOx tanktops that I will start to sell next week hopefully (!) and write some texts. Me and my boyfriend went out running today by the way. I almost puked at the end, I was so tired haha!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...