Roligt på jobbet † 2011-04-04 @ 13:25:05


Herregud som jag har garvat på jobbet! Vi ska åka till Budapest på studieresa med marknadsavdelningen på mitt jobb, så jag och min kollega har skojat lite med övriga som ska med på resan och satt ihop ett fejkschema (från en av ledarna som ska med på resan) på vad vi ska göra. Haha schemat är sjuukt fullspäckat med massa vandring, cykling, 15min paus för att byta om till middag, 4h sömn, upp kl 6.30 dagen därpå, konferens, haha listan är lång. Och de har gått på det totalt ;) Oh herregud, är helt matt nu. Vi ska avslöja skämtet om en timma ungefär, hi hi!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...