Rött hår är fint † 2011-04-07 @ 13:07:41


Jag gillar den här bilden. Rött hår är fint också, kanske borde färga till rött igen, har haft det under många år tidigare. Jag vet att min kille skulle bli glad om jag färgade håret rött ;) IKVÄLL hoppas jag kunna beställa de nya linnena och IMORGON är jag i Budapest! :D

♥ In English
I like this picture and red hair is nice. Maybe I should dye my hair red again, I had it for many years before. I know my boyfriend will be happy if I do so :) Tonight I hope I can order the new tanktops and tomorrow I'm in Budapest :D
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...