Snygg klänning från Rut m.fl. † 2011-04-02 @ 18:26:44

Klänning från Rut m.fl.
Klänning från Rut m.fl.
Nelly.com

Åh herreguuud som jag städat! I typ 3 timmar! Har skurat golven 3ggr om, det var så skitigt! Och så har jag möblerat om i sovrummet. Nu ska jag sortera lite papper in i pärmar, sedan ska jag gå och köpa mig lite mat från thairesturangen som ligger här. Hittade förresten denna fins klänning från Rut m.fl. igår. Jag har satt köpstopp på mig själv, men är bra sugen på att beställa denna. Ok, sista rycket nu, hepp hepp!

♥ In English
Oh my god I have been cleaning! For like 3 hours! It was really dirty...And I have rearraged the bed in my bedroom. Now I will sort some papers in to binders and after that I will go and get some thaifood. By the way, I found this lovely dress from Rut m.fl. yesterday. I told my self not to buy any more clothes, but I'm very eager to buy this ne. OK, time to fix with the papers now, hepp hepp!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: tessan

händer det ikväll? =)

2011-04-02 @ 19:26:46 † URL: http://varanfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...