Utlandsflytt † 2011-04-12 @ 11:54:12


I höst kommer jag och min kille att fly landet och bosätta oss på Cypern :) Vi ska hitta ett hus i ett lugnare område, där man slipper ha massa jobbiga grannar inpå. Och så ska det vara nån slående utsikt över bergen eller nåt. Det kommer bli fantastiskt att slippa hetsen i Stockholm, är så trött på stress!! På Cypern kommer jag satsa helhjärtat på mitt eget företag, jag kommer spotta ur mig massa snygga linnen och T-shirts :D Det ska bli så KUL!!

† † †
This autumn me and my boyfriend will move from Sweden to Cyprus :) We will find a house in a calm area, without annoying neighbours around the corner. And we want some nice view from the house, over the mountains or something. It will be so great to leave the stressful Stockholm, I'm so tired of it!! On Cyprus I will work full time with my own company. I will produce so many nice tanktops and T-shirts :D It will be SO MUCH FUN!!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Louise

Så underbart att bo i ett annat land sådär! Jag är dock ingen såndär.. solmänniska så skulle hellre vilja testa på typ.. engelska landsbygden!



sv: Tack så mycket! Och visst är bakgrunden underbar? Älskar den så himlans mycket.

2011-04-12 @ 23:16:36 † URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...