Halsband - MARYOX † 2011-08-07 @ 16:51:32

Svart kedja med grön dödskalle av infärgad turkos, 89 kr SÅLD
Kedja i röd brons med blått kors, 89 kr † Svart kedja med vitt kors, 89 kr
Kedja i röd brons med blå dödskalle av infärgad turkos, 89 kr SÅLD
Svart kedja med vitt kors av infärgad turkos, 89 kr
Jag har nu lagt upp några smycken till försäljning i min shop! Det är så roligt att designa smycken :) Det finns ett halsband i en längre modell med vitt eller blått kors av infärgad turkos. Det andra halsbandet är kortare och en söt dödskalle i grönt eller blått dinglar längst ned. Kedjan är uppdelad i olika längder. Enkla och snygga smycken, jag säljer dem för 89 kr/st (fri frakt inom Sverige). Usch, bilderna blev inte de bästa för jag hade så dåligt ljus i lyan :( Well, kika in i min shop här. Det går också bra att beställa av mig direkt här i bloggen, skicka då ett mail till mig och berätta vad du vill ha ([email protected]). 

† † †
I have now some jewellery for sale in my shop! It's so much fun designing jewellery :-) There's one necklace with a longer chain and a blue or a white cross of coloured turquoise. The other necklace has a shorter chain and a cute skull in green or blue. The chain is divided in different lengths. Simple and nice jewellery, I sell them for 89 SEK each. Take a look in my shop here.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...