Rain. † 2011-08-07 @ 11:45:53



Nu regnar det för fullt här i Estocolmo. Men jag tycker att det är mysigt och så får man inte dåligt samvete för att man är inne en hel dag. Jag satt och jobbade igår kväll på lite nya smycken jag ska lägga upp till försäljning i shoppen. Så nu ska jag plåta lite bilder så ni får se senare idag. Ciao so long!

† † †
It's raining alot here in Stockholm today. But I think it's cozy and a reason to stay inside the whole day. I was working last night on some new jewellery I will sell in my shop. I will take some pictures now and show you later. Ciao so long!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Frida

re: tack så mycket! Jag har gjort den själv :)

2011-08-07 @ 14:21:31 † URL: http://indignation.blogg.se/
Postat av: Frida

re: tack så mycket :)

2011-08-07 @ 16:20:34 † URL: http://indignation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...