Vinnaren i tävlingen! † 2011-08-06 @ 22:13:59


Halloj! Nu har jag vilat ut efter ett par timmars blött gummibåtsrace i stockholm. Det var bland det galnaste jag sett haha!  Nu är jag dödstrött och sitter här hemma och myser i soffan. OCH jag ska nu berätta vem som är vinnaren av linnet "Feathers" som jag säljer i min shop. Den lyckliga vinnaren är....*trumvirvel*....Felicia Jaking! Stort grattis Felicia, du är kontaktad :-) 

Till er som inte vann kan jag tipsa om att jag ger 30% i rabatt just nu i shopen, till er som läser min blogg. Om ni anger rabattkoden BLOGGKOMPIS när ni kommer till kassan, så dras rabatten av. Klicka här för att komma dit. 

Kram på er 
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Åh men tusen tack! Hoppas att du har en skön helg. :)

2011-08-07 @ 00:36:45 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...