Ray Ceasar † 2011-02-22 @ 20:48:26

www.raycaesar.com
Inatt sov jag hyfsat bra för första gången på typ 2 veckor! Men jag har ändå vart snortrött idag, känns som kroppen inte är helt med. Ska tröstäta lite glass nu...blev också lite glad när jag upptäckte att en av mina favoritartister Ray Ceasar har lagt upp nya verk i sin portfolio. Den du ser här ovan är en av mina favoriter.

♥ In English
Tonight I slept OK for the first time in weeks. But I'm tired as hell anyway. But I was a bit happier when I saw that one of my favourite artists Ray Ceasar had updated his portfolio. This one is one of my favourites. Now I will eat icecream.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...