Trött, sjuk, utarbetad † 2011-02-13 @ 13:43:32

http://thethingswelike.org/

Hejhej det var längesen nu. Jag har vart sjuk, arbetat massor och därav inte bloggat på evigheter. tanken var ju att jag skulle komma igång med tecknandet, men hallååå, hur ska man hinna allt!?! Funderar på att göra som min karl, bara säga upp mig, är så less...Den här teckningen är fin iallafall.

In English
I have been sick and worked alot lately, that's why there are no new blogposts. I havn't got time to draw either, don't know how to find time for everything!? I wan't to quit my job, so sick of it...Anyway, this drawing is nice, not mine though.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...