time flies † 2011-02-26 @ 22:59:46

Den här dagen har gått sjukt fort. Som vanligt alltså. Jag och karln har varit och kollat på bilar idag. Vårat första bilköp :) Vi kom fram till att det är en Ford Focus vi ska köpa, miljöbil och allt. Nu sitter jag här vid datorn och jobbar lite. Tänkte ju rita någonting själv idag, men eftersom jag inte HUNNIT än så lägger jag upp en fin bild jag hittade. Vet dock inte vem som har gjort den.

♥ In English
As always time flies to fast. Today me and my boyfriend has been looking at cars. We wan't to buy a Ford Focus. When I ame home I was supposed to draw, but as I havn't got time I'll post this nice drawing I found on the internet instead.
Följ min blogg med bloglovin
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...