vårfeeling i svart † 2011-02-13 @ 15:53:25

topshop.com

Happ. hade tänkt komma ut lite idag och köpa hårblekning (ska bli rödlätt igen) meeen beslöt mig för att stanna inne så jag börjar känna mig lite sjuk igen. Så sitter och tröstshoppar på nätet. Hittade dessa grejjer från Topshop. Jag ahr ju ett problem när jag ska köpa vårkläder, för kan typ inte köpa annat än svart! Ha ha! Ska få lite gjort här hemma iallafall, tänkte rensa garderoben och vill egentligen även hinna med att rita lite! Men först ska jag äta lite pannkakor! Hepp!

In English
My plan was to go out by bleechingcolor for my hair, but decided to stay in because I'm feeling a bit sick again. So I'm in looking at clothes on the internet, found this things on Topshop. My plan for today is to clean my wardrobe, and would also like to draw some. But first - eat pancaces!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...