Hemma igen † 2011-07-16 @ 16:47:29

Så snabbt de fyra veckorna gått, nu är vi jag hemma i Stockholm igen. Skönt att sova i sin egen säng men lite ångest att behöva jobba på måndag igen...Vi har verkligen upplevt mycket roligt på resan och naturen i Skottland och Wales är magnifik! Jag rekommenderar er verkligen att besöka dessa länder. Jag och killen kommer definitivt åka tillbaka.

Jag har massa planer som snurrar runt i mitt huvud, saker som jag vill ta itu med nu under sommaren och hösten. Allt från att komma igång med egna företaget till att läsa vissa böcker och tatuera mig. Det är bra att ha planer, så har man saker att se fram emot. Jag tror jag ska skriva ner mina planer i en lista, så jag inte glömmer :-)

Nu ska jag ut och powerwalka. Fyra veckor med öl och inte allt för nyttig mat varje dag i 4v (ha ha) har satt sina spår. Hepp!

† † †
So fast these four weeks has past by and now we're back in Stockholm again. Very nice to sleep in my own bed again, but a bit anguish I have to go to work on monday....We have really seen and done loads of fun stuff on this trip. The nature in Scotland and Wales are magnificent! I really recommend you to go there, I will definitely go there again. 

I have many plans spinning around in my head of things I want to do during the summer and autumn. Everything from getting my own business up n running til certain books I want to read and a tattoo I will do. It's nice to have plans, then you have things to look forward to. I think I will write down a list of all theese things, so I wont forget :-)

Now I will go out for a powerwalk. Four weeks with beer and not too healthy foud for 4 weeks (ha ha) has left its marks. Hepp!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...