Tatuerad † 2011-07-19 @ 13:26:24

Behövde en liten pause från jobbet så letade lite snygga tatueringar. Jag tänkte ju att jag skulle skaffa mig min första i höst. Jag måste få ett litet uppsving i min look. Efter semestern har jag blivit så mossig, då går man ju runt osminkad i sunkkläder varje dag liksom ha ha!

† † †
I needed a pause from work, so I'm watching some nice tattoos. My plan is to get one this autumn, my first one! I need a boost to my look. After the holiday my look has become so booring, goin round without makeup and in sloppy clothes everyday ha ha!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...