Cool film † 2011-06-01 @ 22:08:46

Death Proof

Kom att tänka på en jävligt bra film jag ska tipsa om, Death Proof från 2007. Riktigt coola bruttor i den filmen, jag kommer ihåg att jag fick värsta girlpowerkänslan efter att ha sett filmen. Tror till och med jag sa upp mig från min jobb efter att jag sett den ha ha ha! 

† † †
I was thinking of a really good movie I will recommend, Death Proof from year 2007. The girls in the movie are so cool and i got a high girlpowerfeeling after watching it. I think I quit my job after seeing this movie ha ha!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Du, den tror jag faktiskt inte jag har sett, men jag har velat se den hur länge som helst! Så den är värd en titt? ;)

2011-06-03 @ 18:33:52 † URL: http://daedalsmat.sajto.se

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...