Festivaloutfit & Specialpris † 2011-06-14 @ 17:34:49


LINNE:MARYOX † SHORTS:MODEKUNGEN † JEANSVÄST & STÖVLAR:NELLY

Ska du kanske på festival i sommar? Matcha din outfit med ett unikt linne från MARYOX, just nu får du köpa linne "Flash" för 199 kr (ord. 279 kr), fri frakt inom Sverige! Klicka här för info om hur du handlar. Shoppen kommer ha sommarstängt fr.o.m torsdag kväll denna vecka, så ifall du vill beställa tänk på att lägga din order innan dess. 

Nu ska jag hem från mitt "vanliga" jobb, precis lagom tills det börjar pissregna ute - såklart!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Love it!

2011-06-14 @ 18:08:57 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: moa

Jag har precis gjort dig till ett bloggtips, hos mig! Hoppas det var okej, and keep up the good work!



:)

2011-06-15 @ 00:57:50 † URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...