Jag önskar mig en hängmatta † 2011-03-29 @ 17:13:43


Gud vad jag önskar mig en hängmatta just nu, det måste väl vara en av de bästa uppfinningarna! En vacker dag ska jag ha en hammock ute på en veranda. Kan också funka med ett sådant rum som på bild nr 1 ;)
Hepp! Nu har jag jobbat klart för idag, dags att åka hem och mysa med karln!

♥ In English
Oh I wish I had a hammock! It must be one of the best inventions! One day I will have one, on a porch. A hammock in a room as in picture one also works fine ;) Well now it's time for me to leave work and go home for a chill with my boyfriend!

Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...