Längtar tillbaka... † 2011-03-10 @ 18:59:20

Bergen i Slovakien
Jag, glad ute i skogen i Slovakien
Vackra hus i Rumänien
Fantastisk natur i Slovenien
Våra MC-polare i Serbien. Min snygga karl i mitten.
Två år i rad har jag och min karl vart ute på MC semester. Förra sommaren reste vi från Stockholm ända ner till Albanien. Favoritlandet var Slovenien, så otroligt vackert och rofyllt! Vill bara ut och resa igen nu...är så sjukt less på kalla Sverige, jobbet, stressen, tunnelbanan.....FY FAN! Well, här ser ni några härliga bilder från resan. Känns fantastiskt att titta tillbaka på dessa bilder, så många bra minnen som kommer tillbaka :)

♥ In English
Two years in a row me and my boyfriend have been travelling by motorbike through Europe. Last summer we went from Stockholm all the way down to Albania. My favouritecountry was Slovenia, so beautiful and a lot of harmony. I just wan't to leave Sweden now, the cold, stress, work...Well, here you have some nice pictures from the trip. Feels amazing to wach theese again, so many good memories :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...