En bra dag † 2011-05-10 @ 10:40:43


Bild från WEHEARTIT.COM

Snygg tattoo! Satt och funderade på tatueringar på vägen till jobbet. Skulle vilja tatuera något, kanske bara något litet nånstans. 
Idag är för övrogt en bra dag. Sol och 25 grader ute, jag sov helt ok, biljetter till Patti Smiths konsert i augusti släpps om 20min och killen ska hämta mina färdigtryckta tröjor i Uppsala! Skulle inte förvåna mig om min nybeställda dator dyker upp idag också :D Fantastisk dag.

† † †
This tattoo is nice! I was thinking about tattoos on my way to work. I would like to tattoo something, mabey just something small somewhere. 
Today is besides a good day. It's sun and 25 degrees outside, I slept ok, the Patti Smith tickets will be released in about 20minutes and my boyfriend will pick up my new printed tanktops in Uppsala! It wouldn't surprise me if my new computer will arrive today as well :D Amazing day.



Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...