Fixlördag † 2011-05-07 @ 13:24:50

Ahoy, det är lördag! Jag sov som en stock inatt! Fy faan va skönt! Nu har jag suttit och fixat med shoppen och näst på tur ska jag iväg och klämma på en eventuellt ny laptop! Vet inte om jag vågar mig utanför dörren än bara, upptäckte att mina grannar visst kör en jävla städdag idag (?) ! Dom kommer väl hata mig om de får syn på mig ha ha!

† † †
Ahoy, it's saturday! I slept like a baby tonight, sooo nice! Now I've been working with the webshop and next up is a tour to the computershop to buy a new laptop! Don't know if I dare walk outside my frontdoor yet though, saw my neighbours having a springcleaning outside today! The will probably hate me if they see me and I don't participate, ha ha!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...