Petiga jag! † 2011-05-25 @ 22:54:17


Åhååå jag är så petig....har hållt på och plåtat mina kläder och så tog det så lång tid att bli nöjd att solen hann gå ner.....och då blir inte bilderna bra med min blixt på kameran. Måste ha dagsljus. Jaaajaa, imorgon så hoppas jag få upp bilderna!! Vafan liksom! Nu ska jag sova, hepp hepp gonatt!

† † †
ooooh I'm so picky....have been taking photographs of my clothes but I did'nt got satisfied until the sun went down and then the pics won't be good enough with my camera (need the daylight) Well well I hope I'm done tomorrow dadammit! Now I'm going to sleep, goodnight!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...