Ur balans † 2011-09-05 @ 22:18:16

Jag har kommit lite ur balans, bara för att hela gårdagen som sagt gick åt till att ha bakisångest i soffan. Jag som egentligen skulle ha fixat med den nya shopen, skissat på nya plagg och knåpat ihop lite smycken. Men näe, så fick man ingenting gjort istället! Nu har jag iallafall svarat på de mail som låg och väntade i inkorgen. Får hoppas att denna vecka blir lite mer produktiv. Dock så har jag sjukt mycket att göra på mitt vanliga jobb denna vecka, så jag kommer säkert förlora massa energi och skaparlust :'( Som vanligt har jag för mycket jag vill göra, men för lite tid. Jaja, nu ska jag sluta klaga och gå och lägga mig på min spikmatta istället!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Ja, ibland går vardagen trögt, och man får inte gjort så mycket man tänkte och hoppades på.

Men det är ju bättre att lata sig några dagar och sedan komma tillbaka med full kraft ! =)

2011-09-06 @ 12:48:18 † URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: angelica

Sv: Åh ja! Snälla gör det!! 8) Ser fram emot det!!

2011-09-06 @ 21:50:19 † URL: http://orangesextiotalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...