Tillbaka från semestern † 2011-04-19 @ 09:46:27

Hej på er, jag är tillbaka från semestern! Det var lite kaos på jobbet igår, att vara borta tre dagar är ingen hit på mitt jobb. Då får man en stresschock när man kommer tillbaka. Eftersom jag är den enda som jobbar med formgivning på mitt jobb, så finns det ingen annan som kan ta tag i mina uppgifter då jag är tillbaka. Pretty annoying yes! Jag lever iallafall...och det är sol ute OCH mina egen designade linnen är beställda och kommer säkert bli klara någongång under nästa vecka!! :D Ska hitta någon som vill modella lite för mig också. Och så har jag diverse annat att fixa så som webshop, reklamblad, etiketter...full rulle! Men så roligt! Fan att man har ett heltidsjobb att sköta också...

† † †
Hello, I'm back from my vacation! There was some chaos at work yesterday, to be gone three days is not a hit at my job. Then you get a stress shock when coming back. Since I am the only one that works with designs on my job, there is no one else who can take hold of my details when I'm off. Pretty annoying yes! At least I'm alive... and the sun is shining and my own-designed tank tops are on order and will certainly be ready some time next week! :D Will find someone who wants to model a bit for me too. And I have other stuff to fix, like a webshop, flyers, stickers ... full speed ahead! But so much fun! Damn that I have a full time job to manage as well ...
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...