Snyggt hem † 2011-08-21 @ 11:52:09



Source theselby.com

Sjukt snyggt hemma hos Charlotte Rust. Men så är hon stylist och äger en vintagebutik, så det säger väl en del ;) Jag hade iallafall tänkt städa lite här hemma idag, medans man ändå går hemma och snorar och snörvlar. Jag vet att man ska vila när man är förkyld, men det är inte riktigt min grej. Senare tänkte jag lägga upp en tävling också! Håll utkik.

Får jag förresten fråga er; hur ofta städar ni hemma hos er? Vi har lite olika uppfattningar angående denna fråga hemma hos oss...
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: andrea säll.

Ursäkta svordomen, men JÄVLAR vad fint!

2011-08-21 @ 18:46:17 † URL: http://asall.blogg.se/
Postat av: andrea säll.

Svar: Jag med, haha! :)

2011-08-21 @ 18:52:03 † URL: http://asall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...