Här är jag! † 2011-06-25 @ 00:05:20

Hallå på er, jag har inte kunnat skriva på ett bra tag för att det varit lite svårt att få tag på vettigt internet. Men det är väl bra att koppla av från dator lite också antar jag. Iallafal så är jag och killen nu i Skottland och har det bra! Det är otroligt vackert här!! Vi är just nu på ön Islay som är känt för alla sina whiskeydestillerier. Vi försöker att inte ruinera oss på whiskeyinköp här he he...Vi har också vandrat lite idag och stött på de söta figurerna ni ser på andra bilden <3 Och så finns en triljarn söta små lamm! Jag har lovat mig själv att aldrig mer äta lamm ha ha! Ska nog inte bli allt för svårt. 

Jag hade tänkt att lägga upp en del bilder vi tagit, men såklart glömde vi kameran i bakluckan på bilen :'( så det får bli en annan gång. Kommer plåta massa fina bilder närmsta dagarna, vi ska till Jura, Oban, Fort William och Isle of Skye till att börja med. Tre veckor kvar på denna sköna resa :) More to come....

† † †
Hi there, I have not been able to write for a while because it was a little difficult to get hold of Wifi. But it is good to relax from the computer a little too I guess. Anyhow me and my boyfriend are in Scotland and have a good time! It's incredibly beautiful here! We are currently on the island of Islay, which is known for its whiskey distilleries. We try not to ruin us in whiskey purchases here he he ... We've also walked a bit today and came across the cute characters you see in the second picture <3 And then there's a billion cute little lambs! I have promised myself never to eat lamb again ha ha! Will probably not be too difficult.

I was going to post some pictures we took, but of course we forgot the camera in the trunk of the car: '( But I'll post them some onthertime. Will shooting lots of lovely pictures coming days, we're going to Jura, Oban, Fort William and Isle of Skye in the first place.Three weeks left in this wonderful journey:) More to come ....
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Låter som en härlig resa hittills. Spännande med bilder sen! :)

2011-06-25 @ 23:26:51 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Nettle

Åh, vad fint det ser ut på bilderna!! Hoppas ni får en fortsatt bra resa :) ser fram emot fler bilder!

2011-06-26 @ 14:14:15 †
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Underbara bilder - vilken resa. Ser fram emot mer bilder.

2011-06-27 @ 20:40:29 † URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 19:04:25 † URL: http://smsalåna.nu
Postat av: MARYOX

SV: Tack vad glad jag blir :-)

2011-07-19 @ 21:32:18 † URL: http://maryox.blogg.se/
Postat av: Tova

Är det du som tagit de underbart vackra bilderna ovan? Den på kossorna är ju helt sanslöst trollbindande. Vilken/vilka kameror använder du dig av?

2011-10-22 @ 10:41:17 †

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...