Lace † 2011-05-25 @ 09:16:57


Bilder från WEHEARTIT

Spets är så fint, ska rota fram mina gamla spetstights jag har i garderoben någonstans. Fan, försökte plåta mina tröjor igår men det sket sig totalt. Ljuset var fel och plagget hängde inte så snyggt på en galge. Jag är ingen vidare fotograf heller tror jag ha ha. Ska göra ett nytt försök ikväll. 

† † †
Lace is so nice, will find my old lacetights who's somewhere in my wardrobe. I was trying to take photos of my clothes yesterday but it totally fucket up. I need better light and the garment didn't look well on the hanger. I'm not a very good photographer I think ha ha. I will give it a try tonight again.

Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Dolly Goes Retro

Åh, tack så hemskt mycket! :}

2011-05-25 @ 10:45:20 † URL: http://dollygoesretro.blogg.se/
Postat av: Ninni

Vad heter du på weheartit? :)

2011-08-14 @ 11:37:21 † URL: http://porcelainveins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...