Åh hej här är jag! † 2011-09-08 @ 20:25:19

Fy vilka dagar jag har haft! Det är så mycket på jobbet att jag fan blir deprimerad haha. Jag hinner inte med mitt liiiiiv!! Känner inte ni så ibland? Att man bara jobbar och jobbar och inte orkar med att ha kul också? Jag kanske borde byta jobb ;-) Det ska iallafall bli fruktansvärt skönt med helg. Dagens inspiration är korsetten. Å ena sidan för att jag känner mig kvävd å andra sidan för att det är snyggt. Korsett-tips; kolla in den här tjejen som göra grymma korsetter med läderremmar etsy.com/shop/AudraJean.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Korsetter och bustiers är råsnyggt. Använder det så ofta jag kan. Som idag till exempel.

2011-09-09 @ 09:59:50 † URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Älskar korsetter, har ett par stycken själv. =)

Har provat med spikmatta flera gånger, och det är underbart, men det gör på något sätt att jag fåt myrkrypningar i benen och knän.

Resten av kroppen njuter dock.



Förresten, namnet Maryox, är det från Natural born killers? =)

2011-09-09 @ 15:45:19 † URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...