De ultimata bootsen † 2011-09-10 @ 09:40:21

Godmorgon! Jag hittade inte ett skit igår under min s.k. belöningsnätshopping. Det är väl just typiskt. Jag är ute efter ett par snygga boots. De ska vara lite lagom neutrala så man kan ha dem på jobbet också. Något tips? 

Jag tänkte också informera hur det går med min egen business. Jag har hamnat i en liten svacka känner jag, där mitt vanliga jobb tar för mycket tid och allt går åt helvete. Men igår satt jag och fixade lite och jag har kommit fram till ett litet namn till min shop, jajjemänsan :) Jag har också fått hem massa fina kedjor och hängen som jag ska knåpa ihop till fina smycken. Och så har jag sedan en tid idéer till nya tishor. Allt tar lite längre tid bara än vad jag har velat. Men jag kör på, i snigelfart. Hej!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Eriiza

Älska skorna nr.2, är helt galen i platå just nu !!! <3

Yes, precis det jag funderade på, men visst är filmen underbar och lustigt att du fick till namnet just så. ;D

2011-09-10 @ 12:06:55 † URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...