Läder † 2011-09-01 @ 20:57:05


Mmm läder, helt klart ett av mina favoritmaterial. Hade jag inte vart kontorsråtta hade jag klätt mig i coola läder outfits. Jag har svårt att klä upp mig på jobbet, tycker att det är skönt att gå dit halvsunkig och bara smälta in ha ha. Även om jag säkert är en av de mer "annorlunda" utseendemässigt i andras ögon på jobbet. 

Love leather, totally one of my favourite materials. If I wern't working at a boring office I would have wear cool leather outfits. I have difficulties dressing up at work. It's nice to go there in quite boring clothes and just blend in haha. Even if I may have one of the more distinctive looks at work, in my colleagues eyes.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Totally agree! Trevlig helg. :)

2011-09-02 @ 14:43:02 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...