Neal Murren † 2011-04-02 @ 23:07:32


† breedlondon.com/artists/neal-murren

Shit nu har jag verkligen varit duktig idag! Städat och tvättat och sorterat 100 tals papper in i pärmar! Imorgon har jag några till saker på min 2DO att bocka av. Men nu tycker jag allt att jag förtjänar lite vila! Ska glo på ett avsnitt av True Blood och sedan blir det bingen. De fantastiska illustrationerna är gjorta av Neal Murrren. Natti!

♥ In English
Now I have been good for sure! Cleaning, washed and and sorted more than 100 papers into binders. Tomorrow I have a few things on my 2DO list, but now I think I deserve a rest. I will watch an episode of True Blood andafter that go to sleep. The amazing illustrations is made by Neal Murren. God night!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...