Snart kommer du kunna köpa dessa † 2011-04-06 @ 19:23:55


Skisser på linnen med min design

Saker och ting går framåt här! Har vart och provat lite linnen idag som jag ska trycka upp mina motiv på. De är superfina i kvaliten, mjuka och sköna, perfekt tunna och blir inte fult skrynliga. Jag kommer förmodligen beställa ett svart med brottarrygg och vita och gråa i en modell utan brottarrygg. De kommer vara ungefär samma längd som linnena du ser på min skiss ovan, alltså något längre modell. Dessa fyra motiv är även de jag kommer börja att trycka upp och de kommer vara i dessa färger. Känns skitkul att komma igång snart, längtar tills min lilla shop kan öppna :)

♥ In English
Things are moving forward in my world! I have been trying out some tanktops today that I will print my design on. The tops are super nice quality, soft and comfy! I will probably order one black with racerback and white and grey without racerback. The legth will be someting as in the picture above which is a bit longer. These four designs will be the ones to start with .Feels great fun to get started soon, can't wait until my little shop is up and running :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...