Crystal Renn † 2011-08-26 @ 11:28:39


Igår bestämde jag mig för att behålla Maryox som namn på min kommande shop. Jag tror det blir bra, eller? Eehh beslutsångest. Jag längtar så mycket tills min egna shop är uppe iallafall, det ska bli så kul :-) Jag satsar på september! Jag har beställt hem massa fina delar som jag ska göra smycken av. Och så ska jag göra några nya motiv i helgen som jag ska trycka upp på linnen, jag har några smaskiga idéer :-) Min hjärna är overloaded med idéer. 

Den ursnygga tjejen på bilden är för övrigt Crystal Renn.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Love this post! Härligt när man är fylld av inspiration och skaparlust. :) Ha en fin måndag!

2011-08-29 @ 14:34:00 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...