Julia Hetta <3 <3 † 2011-08-03 @ 09:27:31


www.juliahetta.com

Godmorgon godmorgon! En ny härlig dag...or not (jag är på jobbet) ha ha! Men jag tycker det är väldigt roligt att så många är med och tävlar om linnet :-) För er som inte är med än så går det att tävla t.o.m fredag! Klicka här för att vara med. 

Jag blev helt kär i bilderna ovan som fotografen Julia Hetta har tagit. Mörka och mystiska, underbart. Nähäpp ska man faktiskt ta och jobba lite nu då! 

† † †
Morning! A new shiny happy day...or not (I'm at work) ha ha! But I think it's so nice many of you want to participate in the competition I have :-) If you havn't entered it yet, do so here

I fell in love with the pictures above, taken by Julia Hetta. Dark and mysterious, lovely. Well, time to go back to work!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: E S S A S [essaas.blogg.se]

SVAR: Det tackar jag så hjärtligt för! :D Ska kika in där genast!

Hoppas du får en kalasbra dag - återkommer snarast till din blogg igen! Den är underbar!

2011-08-03 @ 13:08:37 † URL: http://essaas.blogg.se/
Postat av: E S S A S [essaas.blogg.se]

SVAR: Gläder mig att jag kan sprida glädje till andra! :)

Tack återigen!

2011-08-03 @ 14:07:20 † URL: http://essaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...