Nyheter i shopen † 2011-08-05 @ 13:24:58

Jag ska inte tjata om hur tråkigt jag tycker det är på jobbet, trots att jag tycker det haha. Jag längtar så tills den dagen jag kan livnära mig på mitt eget företag. Det kommer vara så fantastiskt att gå till jobbet då! Jag tänkte iallafall jag skulle lyssna på lite gamla godingar för att få upp fredagspeppen och så ramlade jag över Holes nya (visste inte att de släppt nytt!?) album. Det är väl sådär bra, inte alls som good old times. Jag älskade Celebrity Skin när den kom :-P

Jag ska förresten uppdatera er om att det kommer lite nytt i min shop, förhoppningsvis till helgen. Jag har fått hem massa fina pärlor i form av kors och små söta dödskallar som jag ska knåpa ihop till tjusiga smycken. Mumsfilibabba!

† † †
I will not go on about how boring I think it's on the job, although I think it is haha. I loning so much for the day I can run my own company on full time. It will be so great to go to work then! I thought at least I would listen to some old favorites to bring up the mood, and I fell over Hole's new (did not know they released new!?) album.But it was nothing like good old times. I loved Celebrity Skin when it arrived:-P

I also have some news for you, that there will be some news in my shop soon, hopefully this weekend, in the form of jewelry! I got home lots of lovely beads in the shape of crosses and cute little skulls, which I will put together to fancy things. Yay!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Jag har egentligen ett suveränt jobb - men jag vill ändå inte gå dit. Börjar jobba på måndag efter sex veckors ledighet. Jag vill också starta eget - och måla alla dygnets 24 timmar. Jämt.

2011-08-05 @ 14:48:12 † URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...