Rosa i håret † 2011-08-12 @ 09:32:09

Goodmorgon! Det är fredag, jippieyay! Allt känns mycket bättre på fredagar, wonder why!? ;-) Min plan i helgen är att jobba på med nya motiv till ett gäng t-shirts jag ska trycka upp. Och så har jag finfina idéer på några armband jag ska pyssla ihop. Och så ska jag hinna med att vila lite så jag blir frisk någon gång. Jag och killen ska även kolla in en större lägenhet, jag behöver verkligen ett kontor! Sitter just nu i en liten hörna på köksbordet...inte ultimat. 

Dagens inspo är rosa hår, det är fint tycker jag. Tack Lisa för inspirationen :-)

† † †
Morning! It's friday, yay! Everything is so much better on fridays, wonder why?! ;-) My plan this weekend is to work on some new t-shirtprints. And I also got some ideas for bracelets I will make. And I will also spare some time for resting, so I get well soon. Me and my boyfriend will also take a look at an apartment, I really need an office! Right now I have a small space at the kitchen table....not the best. 

The today inspo is pink hair, it's so nice. Thanks Lisa for the inpiration :-)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Love this, kanske ska gå över från rött till rosa. ;) Trevlig helg!

2011-08-12 @ 11:55:23 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: felicia

hej !

såg att ja vunnit linnet och ja hoppar upp och ner av glädje! stort tack!



förlåt för mitt sena svar, har mejlat dej min adress!

kramar felicia!

2011-08-13 @ 18:03:42 † URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...