Trasig. † 2011-08-08 @ 13:56:02

Jag känner mig trasig idag, sitter på jobbet med ont i halsen och allmän olustkänsla. Jag har så mycket jag vill göra som INTE har med detta jobb att göra. Jag ska skissa på nya motiv till tröjor, knåpa ihop några nya smycken och så vill jag göra om layouten här i bloggen och på shopen. Och så är jag sugen på att rita, färga håret, tatuera mig och köpa nya kläder. Jag vill flytta, städa, sälja saker, köpa en kamera...Haha vafan!

† † †
I dont feel very well today, I'm currently at work with a sore trhoat. I have so much I want to do that has nothing to do with my ordinary job. I want to make new t-shirts, new jewellery, a new layout for this blog and my shop...And I want to draw, colour my hair, make a tattoo and buy new clothes. I want to move, clean my apartment, sell stuff, buy a new camera....wft!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: David

Tack så mycket! Jag fotar med en Canon EOS 5D med ett Sigma 50/1.4 på.

2011-08-08 @ 15:26:29 † URL: http://kaptenboelja.blogg.se/
Postat av: CJ

Haha, jag förstår känslan! Man vill så jäkla mycket men listan bara ökar och det känns som att man inte hinner någonting. Och så är sommaren snart slut också. :/ Panik!

2011-08-09 @ 10:46:39 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...