Lately... † 2011-02-21 @ 21:18:26

Usch det har varit segt på sistonde...Jag har haft ett virus i kroppen i en månad nu! Har inte kunnat träna, sovit som en kratta och börjar bli ett vrak! Har därför vart extremt dålig på att uppdatera i bloggen och har INTE ritat NÅGONTING på veckor!! Något jag faktiskt har ådstadkommit är att färga håret..det är typ rött igen (tidigare nästan svart). OCH jag har påbörjat ett virkprojekt, en snuttepläd till min kompis nyfödda lilla dotter :)

♥ In English
Lately I've been sick (for over a month now), so I can not excersise, sleep like shit and have NOT been updating this blog for ages! I'm a wreck! Havn't draw anything either :( But something I have been doing is colouring my hair red and started a new stitching projekct, a new plaid for my friends new born baby :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...