And so it begins.... † 2011-01-25 @ 12:41:03


vogueriots.tumblr.com

Jag har kommit igång. En prodess som tagit lite tid må jag säga...Denna blogg är en start för något som jag vill göra i framtiden. Jag vill nämligen komma igång med min konst på allvar. Och så vill jag trycka mina motiv på kläder, snygga T-shirts och linnen. Jag har massa idéer :) Eftersom jag dessutom är så velig kunde jag inte bestämma om jag ska skriva på svenska eller engelska, så jag skriver på båda. Det är väl lika bra ;)

In English
Finally I have my new blog up and running, but it has taken some time! This blog is a start for my future dreams, to work with my art for real. My plans is also to print my art on clothes. I have a lot of ideas :)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...