Skissa på djur † 2011-01-29 @ 14:50:51


www.dereknobbs.com

Jag har tänkt börja skissa lite på djur idag, kanske fåglar. Jag måste komma igång och skissa, känner att jag är lite frustrerad för att jag inte är tillräckligt bra när jag väl börjar rita. Får sådan prestationsångest! Jag lägger upp lite skisser senare om de blev tillräckligt bra ;)

In English
Today I will make some animalsketches. I have to get some routines in sketching, so I can get better at drawing! Today it feels like shit!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Skisser på djur låter som en himla bra idé. U got mail btw. :)

2011-05-29 @ 00:19:50 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...