Alison Mosshart och fredagstankar † 2011-07-29 @ 15:56:08

Alison, hon är skön, jag gillar hennes stil. Hade jag haft lite mer ork så hade jag nog klätt mig likadant. Men jag är en lat kontorsråtta och ingen rockstjärna ha ha. Jag har iallafall tänkt att klippa lugg och gå över till röd hårfärg, kanske ger min look ett lyft ;-) När jag känner mig piffig nog ska jag lägga upp en bild på mig själv, för som ni märkt så dräller det inte bilder på min själv i den här bloggen.

Nåväl, snart får jag lämna kontoret iallafall. Äntligen fredag liksom! Ikväll kommer killens päron på middag och sedan ska jag vara lite pysslig i helgen. Blir det något bra så får ni se vad det blev. Nä, nu ska jag lyssna lite på The Kills (Alisons band) bara för det. Go helg på er allihop!

† † †
Alison, she is beautiful, I like her style. If I had a bit more strength I would probably dress the same. But I'm a lazy office rat and no rock star ha ha. I have at least thoughts of getting bangs and dye my hair red, maybe that will give my look a lift ;-) When I feel nice enough I'll post a picture of myself, because as you noticed there are not many pics of my self in this blog.

Well, soon I leave the office for today. At last Friday! Tonight my boyfriends parent will come over for dinner and in the weekend I will be creative. Will there be any good out of it I'll show you something. Now I will listen to some of The Kills (Alison band) just for that. Have a nice weekend to you all!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...