Förhandstitt! † 2011-07-18 @ 13:44:55



Jag jobbade på igår med min lilla bäbis ovan. Jag längtar verkligen tills jag ska kunna få ut min lilla shop live, men det är inte långt kvar nu! Ska fixa lite med betalningslöningarna och sedan kör jag igång! Väl uppe kommer jag fira med premiärpriser :-) De fina bilderna är tagna av bästa CJ, klicka här för att komma till hennes blogg.

För övrigt sitter jag nu på mitt vanliga jobb, har ångest och en överfull mailkorg..Blundar för det och bloggar istället ha ha! På mitt jobb är det ingen hit att vara borta i fyra veckor, har MASSA jobb nu....

† † †
I worked a lot yesterday with my little baby you can see above. I can't wait to get my shop live, but it's not too far away now! I will fix some with the payment solutions and then I'm up and running. I will celebrate with some nice prices when I go live :-) The nice pics are taken by the best CJ, click here to enter her blog.

Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Åh vad spännande!



SVAR: Men eller hur, man kan ju inte annat än inspireras av gråa toner nu när vädret suger. Tänk att ha ett sådant drömsovrum, kan man sova annat än gott i en sån här miljö tro? :)

2011-07-21 @ 13:15:15 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...