Bilder från resan! † 2011-07-14 @ 11:17:29

Efter 3,5 timmar i uppförsbacke (för jävla jobbigt) kom vi till toppen av Black Cuilin Ridge
Vi stötte på ett gäng Highlandkossor, så söta <3
Killen ute på promenad vid campingen vid Loch Long
Jag med vind i håret i Oban
Uppe på toppen av Paps of Glencoe, det kändes i benen ha ha!
Harry Potter bron
Otroligt fina "pooler", Isle of Skye
Här sitter lilla jag utanför Storbritanniens minsta hus
Halli hallå nu är vi på båten mot Holland, resan hemåt har börjat. Det ska bli skönt att komma hem faktiskt. Sova i sin egen säng, ha på sig rena kläder och tvätta håret med balsam ha ha! Och så ser jag verkligen fram emot att börja jobba med MARYOX webshop, det ska bli så kul! Jag har fått tag på ett sjukt segt internet här på båten, men har lyckats ladda upp lite bilder från våran underbara resa. Lägger upp några till om ett tag :-)

† † †
Now we're on the boat to Holland, the journey home has begun. It will be nice getting home actually. Sleep in my own bed, wear clean clothes and wash my hair with conditioner ha ha! And I'm really looking forward to start work with MARYOX webshop, it will be so much fun! I have found a really slow internet here on the boat and have managed to upload some pics from our amazing trip. Will upload some more soon :-)
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Fantastiska bilder, ser ut att ha varit en skön resa. :)

2011-07-17 @ 17:40:55 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...