Darren McDonald † 2011-06-09 @ 13:03:59


coldam.com

Mmm fina bilder tagna av Darren McDonald. Usch, jag har varit lite ofokuserad på sistonde och inte hunnit jobba med mitt egna företag så mycket som jag önskat. Det är planering av diverse andra saker, så som semester, som tagit överhand. Dessutom har lägenheten börjat bli så ostädat att jag tappar all fokus ha ha! Och min garderob är totalt kaos, hittade ingenting att ta på mig till jobbet imorse. Ja, det är mycket som inte stämmer just nu.

† † †
Lovely pics taken by Darren McDonald. Oh I've been so unfocused lately and havn't worked as much as I want withmy own company. Planning for other things, as my holiday, has taken overhand. Also my apartment looks like crap and that makes me loose my focus. And my wardrobe is total chaos, couldn't find anything to wear this morning! Well, not much is as it should be right now.
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Love this!

2011-06-09 @ 22:13:33 † URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...