Girl, Interrupted † 2011-06-06 @ 12:43:17

Girl, Interrupted

Jag kom att tänka på denna film från -99. Det var min favoritfilm då, kollade på den säkert en gång i veckan ha ha! Undra om jag hade gillat den lika mycket idag...Soundtracket var också jävligt bra kommer jag ihåg. 

Fyfan, sitter för övrigt här med lite ångest idag. Vi var ute igår och drack lite öl och jag hatar att vara bakis och sova bort hela förmiddagen! Måste tröstäta något nu för att må bättre...

† † †
I come to thonk about this movie from -99. It was my favourite movie and I must have watched it once a week ha ha! Wonder if i would have liked as much if I saw it today. The soundtrack was also good I remember. 

Moreover, I'm a bit hungover today and feel anguish. We drank some beers last night, and I hate sleeping the morning away! I must eat something really nice to feel better...
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Love it!



Fotade igår enligt planerna, så nu ska jag redigera för fullt så att du får bilderna om en vecka drygt. :)

2011-06-07 @ 00:02:09 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: moa

Gaalet underbar film!



Och gud vad glad jag blev som hittade hit till din blogg! Superintressant, och frän! Här kommer jag kika in oftare :)

2011-06-14 @ 22:11:09 † URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...