Hejdå! Nu blir det bilsemester i 4 veckor! † 2011-06-17 @ 12:44:00


Japp, nu sticker jag och killen iväg på en väl behövd semester i fyra veckor! Vi ska bila från Stockholm ner till Holland och därifrån åka båt över till England. Sedan ska vi hänga runt i England, Skottland och Wales. Kommer bli fantastiskt! 

Detta innebär att jag ligger lite lågt här i bloggen. Men har förberett några smaskiga inlägg och så kommer jag lägga upp lite bilder under resans gång såklart! 

Glad sommar till er alla! 

† † †
Yes, now me and my boyfriend will take four week long holiday. We wil cruise with the car from Sweden to Holland and from there take the boat over to Scotland. And there we will stay to visit England, Scotland and Wales. It's going to be awesome!

This means I won't write as much here in my blog. But I have prepared some nice blogposts and of course I will publish some pictures from the trip!

I wish you all a great summer! 

Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

Spännande! Trevlig resa! :)

2011-06-17 @ 12:49:08 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Sarusckan

Ringde inte dig idag.. Julie var sur. Men jag tänker på dig! Ni kommer ha det så underbart härligt. Njut mycket!

Puss! Kram!

2011-06-17 @ 21:23:34 †
Postat av: Art By Tina/Tina Axelsson

Vilken härlig resa ni har framför er. Lycka!

2011-06-21 @ 14:18:01 † URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...