Om några dagar flyr jag landet † 2011-06-12 @ 11:22:15


Jag har haft lite mycket att tänka på på sistonde, så bloggen har hamnat lite efter. Har planerat inför en grej som händer idag (kan berätta mer sen), pifflat med kommande webshop och planerat inför kommande semester som börjar på fredag! Jag och killen drar på bilsemester i England och Skottland. Vi ska ut på landsbygden och kolla in vackra landkap, ruiner, slott, vandra, campa och dricka whiskey. Längtar!! Vi är borta i fyra veckor och det innebär att min shop här på bloggen kommer vara stängd då. Men när jag kommer tillbaka blir det bättre än någonsin!

Är det förresten någon av er som besökt England och Skottland som kan ge några tips på vad man inte får missa?

† † †
I have had a lot to think about lately, so havn't been that active on the blog. I have been planning for something that happens today (can tell you more about it later), been working with the shop and planning for the upcoming vacation that starts on friday! Me and my boyfriend will take te car to England and Scotland and out to the countryside where we will see beautiful landscapes, castles, ruins, hike, camp and drink whiskey. I can't wait!! We will be gone for 4 weeks and meanwhile my shop here on the blog will be closed. But when I'm back it will be better than ever!

Have anyone of you visited England and Scotland and can provide me with some tips on what not to miss?
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Åh men toppen, tack! Du har dem senast imorgon i alla fall.



Vad härligt med en roadtrip i hela fyra veckor. Kan tänka mig att det kommer vara mycket spännande att se. Ruiner, slott... Glöm inte kameran! :)

2011-06-12 @ 15:22:24 † URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: linneafalk

˜ super bra blogg! allt bra med dig ??=) kram!

2011-06-12 @ 17:17:07 † URL: http://linneafalks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...