Kreativ lördag † 2011-03-12 @ 11:45:05

LÖRDAG! Har precis gått upp, var ute på stan en sväng igår. Oh jösses vad jag hatar fulla människor. Inte så konstigt egentligen, då jag hatar folk i allmänhet, varför skulle jag gilla dem mer onyktra ha ha. Det var iallafall kul att träffa mina vänner! Idag ska jag ha en kreativ dag. Ska inleda dagen med en pomenad i solen (oh yes, det är sol) sedan ska jag skapa minst två nya motiv för mina tröjor. Lägger upp bilder senare idag!

♥ In English
It's SATURDAY! I've just woke up, had a night at the town. Omg I hate drunk people! But it's no surprise as I hate most of the people in general, why would I like them more when they're drunk ha ha. It was nice to see my friends though. Today I will have a creative day. To start with I will take a walk in the sun (yes, it's sunny outside) and after that I will make at least two new t-shirtdesigns. I'll post some pictures later!
Follow me on Bloglovin, Yay! ...or Facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback








bloglovin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...